Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

5 Nisan 2009 Pazar

Mim 3


Blog listemden sevdigim ve neredeyse hergun takip ettigim arkadasim DunBugun beni mimlemis.
Konu: Erkek/kadin olsaydin yapacagin ve yapmayacagin 5 sey ne olurdu.

Erkek olsam ne yapardim:
  1. Evlenmeden once dunya turuna cikardim.

  2. Istedigim yemegi yerdim. Kiloyu hic kafaya takmazdim.

  3. Evlenecegim kadini takip ederdim caktirmadan. Hatta detectif bile tutardim.

  4. Biraz tasfirin erkegi olurdum, cok ta nazik olmazdim. Kadin yada ev hali benden asla dominant olmamali.

  5. Ailemle bol bol gezerdim. Onlar nereye istiyorsa hemen ayarlar ve gotururdum.

Erkek olsam ne yapmazdim:

1.Hergun tras olmazdim, canim ne zaman isterse o zaman.

2.Takim elbise, kravat olaylarindan mumkun mertebe uzak dururdum.

3.Ben erkegim diye ozel bir muamele beklemezdim, isimi kendim yapardim.

4.Utu yapmazdim... Birtek bu konuda aileme sorardim.

5.Esimin kalbini kirmazdim ve herkesin rahat olmasini isterdim.


Ohoo... bitmez ki... Bizim ailede herkes cok rahat yetistigi icin ve kadin/erkek baskisi gormedigimizden herhangi bir zorluk cekmedim. Ne cocuklugumda nede gencligimde... Sadece bulasik ve salata yapma konusunda sinir olurdum. "Hep ben mi yapacagim... bana ne, copu de erkek kardesim atar, bahceyi o bicer ve sular..." gibi soylemlerle avundururdum kendimi.


Insan yaradalisina razi olmamli. Bir erkekte ki olan rahatlik aynen bende de var. Donem o kadar degisti ki. Bayan olarak bir yere giderken hani tembihlerler ya "aman erkeklere dikkat et, pesinize takilmasinlar" misali. Ee... onlar dikkat etsin. Artik o kadar degisik tipler var ki erkek erkege bile laf atiyor ;))).... Taksim meydanini ornek alin :))

Simdi efem, bende kimi mimlesemmmmm...... Sansli, parmak bebek orgude ustam...seni mimliyorum... Birdeeeee Damak Tadi arkadasimi... Bize hep guzel kekler sunar ve harika kek kaliplarina sahip olan guzel arkadasim.
MEDINEM.

5 yorum:

mehbup dedi ki...

Güzel cevaplamışsınız,bende ütü yapmasını sevmiyorum da kim yapacak ütüyü:))iyi pazarlar..

Zehra Fındıklı dedi ki...

:))...

Unknown dedi ki...

CEVAPLAR SÜPER:)))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel cevaplar vermişsin...
Hangi bayan ütü severki?
Ütüleri erkekler yapsın yeter.
İyi geceler

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel bir mimmiş.
Cevaplar harika.....