Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

22 Ocak 2010 Cuma

Sekerim dersin, ah beni ne cok seversin...

Seker kizin her bolumunu kacirmadan izlerdim. Candy candy... Kocaman oldum ama seni yine izlerim :))
Ehum, buyulu dunyamdan cikip simdiki halime donmem gerek... Farkediyorum da gecmisi andiran ufak bir hatira ne cabuk cekebiliyor beni mazilere... Tatli bir ruzgar esti icimde :)


Gorsel Kaynak
Cicekcileri, tatlicilari, hediyecileri kazandiracak bir gun yaklasiyor... Sevgililer gunu icin bir kac fikir daha...

Tatli olan ne varsa sekerim deriz ve sonra da yeriz tadina da doyamayiz...

Sevgililer gunu icin de sekerim dediklerimize sekerli tatlardan...
MEDINEM

4 yorum:

MizahiGeveze dedi ki...

Bu kızın hakkıdna çok pis dedikodular vardı eskiden bizim mahallede :D

Stil Direktoru dedi ki...

Yaaa ama ama ben bununla büyüdüm hatta uzun çoraplı kızda vardı hey gidi hey, lolipoplar güzel öneriymiş canım sağol

tub@ dedi ki...

canımcım herbiri birbirinden güzell :)

şeker kız candy hastasıydım bendee hihi

öptm

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Medinem.çok hoş fikirler,paylaşımın için sağol ama içimizdeki çocuğu hiç büyütmüyelim demiama hangi yaşta olursak olalım.sevgiler.A.E.O