Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

1 Şubat 2010 Pazartesi

Blog saatimden calan dizi: Muhtesem Kralice

Haftanin belli saatlerini blog saati edinmistim yoksa kesinlike devam ettiremezdim. Hayat bir tek internet basi oturmakla gecmiyor yada blog alemlerinde gezinmekle. Bunun yani sira baska mesgalemiz de oluyor elbette. En cok sevdigim ve beni dinlendiren saatler blog saatlerim diyebilirim fakat bu her zaman icin gecerlilik kazanmiyor. Bazen tembellik, isteksizlik yada acaip bir sekilde yapmak istedigim calismalar oluyor.

Bu son haftalar pek blog saati gerceklestiremedigim icin uzgun degilim :) hehe... Baska bir mutluluk, zevk anlari yakaladim. Ne mi? bir dizi... Buyuk bir heyecanla yeni bolumlerini bekledigim ve gecmis bolumlerini de birkac solukta izledigim dizi. Kore dizilerinden "Muhtesem Kralice". TRT 1 yayinliyormus ama ben internet uzeri izliyorum Ezgi Dizi'den. Zaten beni TV arkasi goremezsiniz. Kafama gore internetten izlerim izleyeceklerimi. Uzun zamandir bir diziye adapte olamamistim... Dizimi buldum nihayetinde :)

Dizide en cok tuttugum unsurlar ise ahlaki degerlerin yuksek olmasi, ornek alabilecegim ve gunluk hayatimda da kullanabilecegim olaylari gorebilmek, sabir ve planli hareket etmenin ne kadar onemli oldugunu... veeeeeeee...... Umut, azim ve istek ile tum engelleri asabilecegimizi gosteriyor bana.

Muhtesem Kralice izlemeyenlere tavsiye ederim. Izleyenler varsa da yorumlarinizi birakin olur mu :)


Sevgiler Medinem

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben yemek yapma saatınde rastlıyorum bu dızıye ama guzel oldugunu bılmıyordum.öyle bır anlatmıssınkı ,ızleyesım geldı :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tatlım hiç seyretmedim.Sen sevdiysen mutlaka güzeldir.Bak şimdi merak ettim.
Sevgiler...

Butikpartim dedi ki...

hiç izlemedim.ben de vakit bulursam bakayım bir ara..

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.