Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

24 Ağustos 2010 Salı

Kafaya koydum, aldim geldim

Gunun ilk muhabbeti ayakkabi oldu.
Normalinde zil calmadan once ogretmen arkadaslarla biraz ogrencilerden konusuruz falan filan...
Ben biraz erken gelmistim ise, calisma cetvelimi incelerken arkadaslardan biri daldi iceri ve pcde inlog yaptigimi gorunce hemen bana "medinem, dolcis'in sitesine bakarmisin? indirim varmis..." deyince ben firladim ve dalis yaptim siteye... Hic benlik olay degil aslinda da ya... Normal zaman "hiii, tamam, ok" der ve sonraya birakirdim. Genellikle de ise dalar ve unuturdum.

Eeee... gidip alacagim varmis kismette. Iyi de oldu. Is cikisi arkadasla vinnnnnnnnn carsiya.
Toplam 35 euroya 5 tane ayakkabi aldim. Hemde kaliteli guzel, zevkime uygun.
bunun altin sari rengi, hafif piriltili.. 
Veeeeeeeee.... Bir tane de sevgiliye... Onu hic unuturmuyum, her ne kadar askerde olursa olsun, gelecek bahara giyebilir rahatca.
Aksam sevgili ile 2 dak. kadar konusabildik... Hemen yetistirdim :))  Umarim o da begenir. Begenmese de birine veririz artik.
Dun guzel bir haftaya merhaba dedim ya, guzel olacagi buymus sanirim. 

Sevgiler medinem

3 yorum:

nohut oda dedi ki...

gule gule kullan cnm..
hem spor hem klasık tercıhler yapmıssın..

neval dedi ki...

selamlar güle güle giy kardeş hepsi birbirinden şık

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Medinem sağlıkla eskitin ayakkabılarınızı çok güzeller sevgiler.A.E.O