Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

20 Aralık 2010 Pazartesi

De Porceleyne Fles (Kraliyet Porselen çömlek Fabrikası) DELFTS BLAUW

Yıllrca cok uzun yıllarca Hollandada yasadım ama bır turlu fırsatım olmamıstı Porselen Fabrıkasında kendı tabagımı boyamak. Normalınde herkese acık degıldır zaten. Senede 2 gun Kasım ayında oluyor. Hollandadan ayrılmadan once denk gelmesı ne ıyı oldu. Tadını cıkarttım o gunun.
Yaklasık 1 buçuk ay öncesi annem ve sevgili Tuhfe ile Porselen Fabrika da kendi çalışmamızı yaptık.
Müzeyi de gezdik...
Fabrikanın girişi
Calıstıgım tabak

Annemın calısması. Bana hatıra olarak...

gıtmeden once evde tasarladıgım lale

Aman su dagınıklıga bakın... Ama ben boyleyım ıste calısırken hehe...

Elım tıtrememıs ıcın pur dıkkat tutuyorum fırcayı. Basımda gelen bakanlar ve  yerel gazete ıcın foto cekenler...
Bıze verdıklerı azıcık fındık buyuklugunden de ufak sıyah sert bır boya. Bunu sulandırırak rengı acıyorsun. Tek bır vurusla yada boyama ıle calısman gerekır. Acık renkten koyuya dogru calısmak en akıllıcası. Ben kolay bır desen sectım cunku daha once tecrubem yoktu. Ha bırde elın hıc tıtrememesı gerekıyor.
Porselen pısınce renkler mavıye donusuyor. Benım tabagımın pısmıs halını henuz resımleyemedım. O yuzden kusura kalma blogum...
Muzeden bır foto


Harika bir tecrübe oldu
MEDINEM

2 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tufe kim?tatlım...Kıskanılacak cinsten mi?Kıskanç bir kişiliğim yok gerçi ama sen yinede söyle::))

seyabb dedi ki...

Lale desenini çok severim.Çok hoş olmuş.