Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

11 Mayıs 2009 Pazartesi

mim...


1. Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz?
Evetttttttttttt..... isterdimmmmmmm.... Hayatim zaten bir kabus... Alismisiz kabus dolu gunler gecirmeye, insanlarla bogusmaya ve kavga etmemek icin agzimizi tutmaya, sabretmeye ve sagliksiz yemeye/icmeye... Isin sonunda para varsa neden 1 yil kabus gormeyeyim, heleki beni diger kabuslarimdan kurtaracaksa... Ehum... :)) yani boyle dusunmedigimi az cok kestirmissinizdir...

2. Kör olma ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Bu soruyu okumamis olayim... Arkadas, baska bir soru bulamadiniz mi :) Ne kor nede sagir olayim. Seytanim kor ve sagir olsun ;)

3. Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz?
Alsana iste kabus.... Bana deseler ki filanca gun oleceksin, kabuslari asil o zaman gormeye baslarim.

4. Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz, birine söylemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz?
Son gecem oldugunu biliyorsam ve soyleyeceklerim varsa ne yapip edip soylerdim yada yazar postaya atardim falan filan (duygusal yani). Yaa.. son gecemde bol bol Allaha dua ederdim. Sevdiklerim icin dualarda bulunurdum (manevi yani).

5. Eviniz yanıyor, aileniz ve siz kurtuldunuz. Son bir kez daha eve girme şansınız olsa, neyi kurtarırdınız?
Sevdiklerim yanimda cok sukur diyerek birdaha eve girme sansim varmi diye dusunmezdim. Ama illaki hadi gir birsey daha kurtar derseniz cantami kurtarirdim :)


Beni mimleyen Mehbup ve Mosquiito arkadaslarima tesekkur ediyorum.

MEDINEM

8 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

çok güzel cevaplar bunlar:)
en son gece postaya mektup verme fikri çok hoşmuş.
ps:Ilave you filminde böyle mektuplar vardı.

ŞANSLI dedi ki...

Canım eğlendirerek çok doğru şeyler yazmışsın.Zevkle okudum:)O güzel yorumun içinde teşekkür ederim.
Sevgi ve sağlıkla kal
Hayırlı haftalar.

hanife dedi ki...

cevaplar çok hoş olmuş diline ve eline sağlık

AYFERSULTAN dedi ki...

SA.Canım,yahu nerden buluyorlar bu soruları bilmem çok güzel cevaplamışsın bunları düşünmek bile yeter tam tefekkür..sevgiler A.E.O

havvanur dedi ki...

ayy bu mime bnd cvp vermiştim ahret suali gibi tobe yarabbim kokunç be ama mantıklı gzl cvp vermişin medinemm bay

SenaBera dedi ki...

Güzel cevaplar.. İlk cevapta, yok yok kesin ben yanlış okuyorum diye düşünmüştüm, yanılmamışım... Bu arada ben mimini sonunda cevaplamaı başardım...

Sevgiler...

mosquito dedi ki...

Cevapları okurken çok eğlendim,teşekkürler yazı için..

mehbup dedi ki...

Teşekkür ederim..Cevapların çok güzel..sevgilerimle..