Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

9 Mayıs 2009 Cumartesi

Okuduklarimdan....

Tatil geri donusunde Zaman gazetesinin cuma postasinda beni etkileyen bir yazi okudum. Tasavvufi icerikli yazilara bayilirim. Yasama hayatima lezzet katar, bilhassa zorluklari asabilmem acisindan ve gittigim yolda da bana aydinlik verir...
Kisa olarak ilk paragraflarini sizinle paylasmak istiyorum.

LEYLA GERCEKTEN DE GUZEL DEGIL MIYDI?

Denir ki, Leyla kara kuru, ciliz, siradan bir kiz.
Leyla'yi gorenler Mecnun`un aklina saskin.
Denir ki yine; padisah merak eder, cagirir Leylay`yi sarayina. Dillere destan bir guzellik uman padisah da baskalari gibi saskin.
Leyla`ya bir suru laf eder. "Bu muydu Mecnun`un mecnun eden Leyla!" bakisini hissseden Leyla, "Sen" der, "Mecnun degilsin!".
Yazar: Mustafa Ulusoy

Yazinin devaminda Leyla`nin baska guzelliklerinden bahsedilir: Ulvi, ciddi, samimi, nurani sefkati, husn-u niyeti, metaneti, vs.
Yaradilanda Yaradan`in nurunu gorebilmek Mecnun olmaktir diye dusunuyorum bende acizane...
Sevgiler, MEDINEM

6 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

ne kadar güzel anlatmış,
bizde O nuru görenlerden oluruz inşallah.
yaratılmışı yaradandan ötürü sevmeyi nasip etsin yaratan

SMİLENA dedi ki...

bende bu yazıyı okuyup çok etkilenmiştim.
güzel bir haftasonu diliyorum

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bu yazıyı ilk okuyorum çok sevdim.
Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler

zehra dedi ki...

ne guzel yazmıs yazan sevılenı sevının gozunden gormek lazım ...
bu ınce ruhlu ınsanın anneler gununu kutlamaya geldım anneler gunun kutlu olsun:)

Marifetane hobi dedi ki...

Yüreginde huzur ve mutluluk; gözlerinde ve yüzünde gülücük eksik olmasin hiçbir annenin.Tüm anneler ve anne adayları anneler günümüz kutlu olsun..hayırlı geceler.

havvanur dedi ki...

aramıza hoşgeldin tekrardan medinecim gazetemde okumuştum bende annene ve sana sevgilerr