Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

10 Haziran 2009 Çarşamba

Babalar Gunu Icin Fikirler III: Yesillikle sevindirin!

Babanizi yesillendirin... Kucuk bitkiler yada kaktus konulabilir. Calistigi masanin yanina cok hos gidecek bir hediye bence. Bir arkadasin blogunda okumustum pc arkasinda cok oturanlar yanlarinda kaktus bulundursun diye... Tamda firsati... Kucuk kaseler alip uygun renkte bir tabaga konulup degisik bir hediye sunumu olabilir.
Zevkine gore... ayarla birseyler iste.. :))) Benim tercihim boyle beyaz porselenler olur. Cocuklara da oyle yaptirabilirim, sonra da porselen boya ile ozel resimler yazilar yazilabilir...
Medinem

4 yorum:

Hazanyagmuru dedi ki...

fikirler çok güzel canım şimdiden hediye alacak babalara ve babası olanlara selamlar gönderiyorum benim ne yazıkki ne babam var nede çocuklarımın hediye vereceği babaları ikiside rahmetli bizim hediyemiz mezarları başında yasin okumak olacak sevgiler canım ALLAH kimseyi sevdiklerinden ayırmasın

tasarım mekani dedi ki...

Rabbim cennetinde sevdiklerinle bir eylesin seni canim... Ve ruhlarina birer Fatiha ins... Ayrica sana da sabir ihsan eylesin ins. Medinem

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar.
Teşekkürler canım.
Kucak dolusu sevgiler.

KelebekGibi dedi ki...

Babalar gününü pek kutlamiyoruz ama Anneler Günü gibi yayginlasiyor o da :)
Bu yil kutlariz sanirim ufakta olsa birseylerle, kaktüsüm evde bol var esimde masa basi calismiyor yani bu fikir bana uymuyor ama baska birseyler düsünecegim bakalim :)