Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

14 Haziran 2009 Pazar

Babalar Gunu Icin Fikirler IV: Resim cercevesi ve kutu

Ozel gunler yaklasmaya baslayinca benim icimdeki durtuler de artar. Cunku yeni birseyler yapma zamani gelmistir. Erteleme mumkunati olmadigindan mecburen zorluyorsun kendini, her ne kadar yogun bir tempo da calismak zorunda olsak dahi.

Dun birkac saat carsilarda dolasirken pazartesi gunune hazirlik yapmam gerekiyordu. Ne yapabilirim ogrencilerimle diye bakinirken 0,50 eurocent (1 ytl) minik kutucuklardan aldim. Cerceve yapacaktim ama fiyati fazla geldiginden vazgectim. Lakin kafaya takmistim, illaki civa ve pullarla bir calisma olacak.
Neyse kutulari aldiktan sonra yapi marketten de pullari ve civatalari aldim. Birkac post oncesi internetten buldugum resim cercevesini yayinlamistim. Ve ebvata arkadasim sagolsun yorumunda o seylerin(pul ve civata)adlarini bana yazmis. Turkcesi bir turlu gelmiyordu aklima. Hemen tesekkurlerimi bildiriyorum kendisine :)

Artik rahat edebilirim, yarina minik ellerin yapacaklari belli:)))
Sabah kahvemi alip hemen masa basina gecip bende calismami yaptim. Cok guzel oldu bence. Siyah cercevenin kenarlarini pul ve civatalarla susledikten sonra kurutmaya biraktim. Kutuyu siyah acryl boya ile dis cephesini ve ic cepheyi de kirmizi hafif siyah karisimi bir tonla boyadim. Acryl boyanin hemen kurumasi hosuma gider. Bu tur calismalarda sabirsizimdir. Hemen bitsin isterim. Kutu da kuruduktan sonra pul ve civatalar yapistirildi.
Son islem olarak pecete kagidin ince bir katini alip suslu kestim ve icine iki tane cikolata koydum...
Umarim haftasonunuz guzel gecmistir.
Sevgiler, Medinem











13 yorum:

Zehra Fındıklı dedi ki...

Harika MAŞALLAH! Daha ne diyelim...:)

cansudere dedi ki...

canım fikirlerin cok güzel sevgiler...

kubra zeynep kara dedi ki...

nerden buluyorsun bilmem ablacığım ne kadar değişik konular paylaşıyorsun bizimle.
bunlarda çok güzeldi

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok çok güzel olmuş tatlım.
Benim becerikli kardeşim.
Çalışmanı çok başarılı buldum.
Eline emeğine sağlık.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, ben de bu fikirlerden yararlanabilirim.Sevgiler...

zehra dedi ki...

bu fıkır supermıs
cokfa guzel yapılmıs
ellerıne saglık bayıldım
ben ne hazırlasam bebıs ıcın babasına acaba:))

fikir işçisi dedi ki...

Hayatım çok güzel olmuş benim içinde iyi fikir oldu hem kendime :) hemde babacığıma yapim bari ama önce çerçeveyi yapmalıyım

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Ellerine sağlık ne güzel fikir..sadece bu güne özel değil hediye olarakta yapılır..el emeği nede olsa sevgiler canım.A.E.O

Butterfly_FASHION_ dedi ki...

evet ellerine saglik..cok iyi fikir..malesef gec gördüm,birdahakine bende böyle birsey yaparim ;) buarada bende yeni site actim..buyrun beklerim ..
selamlar
http://nisasu.blogspot.com/

şirinem dedi ki...

ooo maşallah hamarat arkadaşım ne güzellikler çıkartmış ortaya :) güzel paylaşım için teşekkürlerrr ellerine sağlık

Butikpartim dedi ki...

Çok güzel,tam tamir işlerine meraklı babalar için:)Ellerine sağlık:)

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş böyle.
Çok harika bir fikir.
Sevgiler.

TATESAL dedi ki...

Çok beğendim çerçeve ve o şık çikolata kutusu ne kadar güzel,ellerine sağlık....Maharetli arkadaşım...