Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

8 Şubat 2009 Pazar

Dekoratif kalp süsü

Sevgililer günü yaklaşırken acaba daha ne gibi fikirler edinebilirim diye bakmaya devam ediyorum.



Küçük hediyecikler çok şeyler anlatır ve bilhassa hediyede kendi emeğin varsa daha da özelleşir. Yukarıdaki kalp şekli çok hoşuma gitti. Kalp ön ve arka kısımdan oluşuyor. Ön kısmı güzel desenli bir kumaşla yapılmış ve arkası bir ince tülle eklenmiştir. İç kısmı kurumuş güllerle dolu. Siz isterseniz içine sabun yada herhangi birsey koyabilirsiniz.

Düşünüyorumda ben yapmış olsaydım sanırım her iki tarafı tül olarak kullanırdım. Tabi herkesin zevki başka.

Resimi buradaki siteden aldım.


Sevgiler, Medinem

1 yorum:

Regy dedi ki...

Hi, i'm Regy from Indonesia.
Nice blog yeah..

visit to my blog, don't forget to leave ur comments

thank you :)