Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

11 Mart 2009 Çarşamba

NE GÜZEL YARATMIŞ SENİ YARADAN



Her yaptığım işin içinde olmalı... Benim oğluşum adı şanslı,4 yaşında,zeki ama inanılmaz zeki.
Blog da şanslıyada yer vermek istedim çünkü o doğal bir tasarım.Yüce yaradan tasarlamış.
Ben şanslıyı çok seviyorum...Sizde severseniz arasıra onada yer vermek istiyorum.
Galatasaray atkısı ve şapkası taktığı için ona kızanlar olmasın... onu ben ördüm ve giydirdim.
İkimizde fanatik değiliz.Büyütülmüş halini görmek için resimin üzerini tıklayınız.
sevgiler...
ŞANSLI

7 yorum:

kkkk dedi ki...

Kirmizilarda cok yakismis sansliya:)

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Şanslı sen ne şekersinn:) Adın da güzel kendin de. Allahım korusun seni canım benim. Şu gözlere şu yumuşacık tüylere bak yaaaaa....

Butikpartim dedi ki...

Heyyy Şanslı! Seni burada görmek çok güzel :))

MAVİANNE dedi ki...

EVETTTTT ÇOK ŞEKER
BAYILDIM

sihirlirloklava dedi ki...

oğluşun çok tatlıymış...

tasarım mekani dedi ki...

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...
Tekrar geleceğim...
Sevgiler...
ŞANSLI

Adsız dedi ki...

çok şeker sarı kedilere bayılırım zaten seni mıncırmak lazım Şanslı seni tekrar görelim