Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

13 Mart 2009 Cuma

Oval seklinde yumurtalar...





Cuma oglenleri genellikle ogrencilerim dersten ziyade oynamak ve kesip-bicme tarzinda dersler istiyorlar. Bende bu tur aktiviteleri cok sevdigim icin onlara her defasinda farkli birseyle gelmek istiyorum.

Onlar icinde bu heyecanli oluyor cunku her cuma ogleni ne yapacagimizi gizli tutuyorum, supriz olsun diye. Persembeden basliyorlar sormaya ne yapacaklarini. Caktirmadan beni takip ediyorlar. Ogretmenimiz bu sefer neler aldi ne kesiyor, ciziyor, hangi malzemeleri hazirlamakta... tarzinda izlenime aliniyorum :)))) sonra aralarinda basliyor dedikodular, yorumlar... Herkes bir fikir atiyor :))) caktirmadan bende onlari izliyorum... bu cok hosuma gidiyor. :))
Bugun 3 boyutlu calisma yapmak istedim ve oval seklinde yumurta yaptik. Yumurtlarin icini dairlerle susleyip icine civcivlerimizi koyduk... Herkes istedigi rengi secip calismasina basladi. Ve sonuclar resimde gordugunuz gibi...

Bu tur calisma ogrencinin motorik gelismesini saglar ve bize kolay gelebilir ama bir boslugun icini bu sekilde duzgunce doldurabilmek pekte kolay degil... Once ufacik dairelerle baslayip sonra ufff bu bitmez bu sekilde deyip daireleri buyutmeye basladilar. Cozumu onlar kendileri getirdi... Ben sadece yonlendirdim ve malzemeleri tanittim.

Hepinize guzel bir hafta sonu diliyorum...

"Hicbir baba, cocuguna, guzel bir terbiyeden daha ustun bir hediye vermis olamaz."
Hadisi Serif, Kaynak: Tirmizi, Birr, 33

MEDINEM.

6 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel ya.
Ne şeker şeyler bunlar.
Sevgiler.

tasarım mekani dedi ki...

O minik elleri ben öperim öperim...
Öğretmeninide öperim.
İyi hafta sonları canım...
sevgiler
ŞANSLI

Butikpartim dedi ki...

Canım yaratıcılığına hayranım..Sayende eminim o küçük çocukların da yaratıcılıkları,hayal gücü genişliyor.Çok önemli birşey.İyi bir öğretmen olduğun için ve üretkenliğin için tebrik ederimm..

tasarım mekani dedi ki...

Guzel yorumlariniz icin tesekkurler... Mosquito,seninle her sohbetimizde hep guzel fikirler ortaya cikiyor. Arkadasligin icin tskler... Sansli, sizde opuldunuz... Askla kalin ins. MEDINEM

Bursada Moda dedi ki...

Ne kadar güzel şeyler bunlar böyle. Çok cici gözüküyorlar. Ellerine sağlık...
Sevgiler...

mehbup dedi ki...

Çok güzel şeyler,benim ufaklıkta okuldan yapıp getiriyor..elinize sağlık..tabiiki öğrencilerinde..