Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

16 Mart 2009 Pazartesi

SAAT'İME HAYAT VERDİM


D&G markalı saat'imi çok severek aldım ...Alalı 2 sene oldu...Alırken biraz kararsız kaldım çünkü kemeri değişebilecek bir kemer değil...Bana firmanın kemeri değiştirdiğini söylediler.1 sene sonra kemer koptu.Bende aldığım kuyumcuya başvurdum...
Saat'ten bana 2 hafta sonra haber geldi.Öyle bir rakam söyledilerki ben bunun yerine yeni bir saat alırım mantığıyla saat'imi alıp eve geldim.Yaratıcılığıma baş vurdum ve kemerini ben ördüm.Ben sevdiğim şeylerden çabuk vazgeçemiyorum.Bence sizde vazgeçmeyin...
Büyütülmüş halini görmek için resim'in üzerini tıklayınız.
Sevgilerimle
ŞANSLI

10 yorum:

cansudere dedi ki...

canım cok güzel oldu güle güle kullan sevgiler......

kkkk dedi ki...

Cok guzel olmus yeni hali.Gule gule tak

TAZE NANE dedi ki...

Eline sağlık.
Ne kadar beceriklisin.
Güle güle şimdide bu şekliyle kullan.
Sevgiler.
İyi haftalar.

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ...

Butikpartim dedi ki...

Çok hoş olmuş,örgü olan tarafı da yumuşak olmalı,bileği acıtmaz.Kullandığımız eşyaları çok çabuk tüketiyoruz.Aslında çok yanlış.Ben olsaydım sanırım bir kenara koymuştum;bu tasarımdan ders çıkarmamız lazım.Bu da bir çeşit geri dönüşüm çalışması,kullanmadığımız eşyalarımızı değerlendirelim..

Adsız dedi ki...

Eline sağlık kardeşim ne kadar güzel olmuş.
Saatini kurtarmış oldun böylece
sevgilerimi yolluyorum.

moda tasarım stil dedi ki...

çok güzel hakkaten. ne kadar beceriklisin ;)

Adsız dedi ki...

yaratıcılıkta sınır yok kelimesini sana hitap ediyorum:)çok güzel olmuş bu arada

Adsız dedi ki...

valla canım süper yapmışsın beceriklisin işte :D

tasarım mekani dedi ki...

Hepinizin o güzel yorumları için çok teşekkür ederim arkadaşlar.Mosquito en kısa zamanda görüşelim...
Sevgiyle kalın!
ŞANSLI