Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

18 Mart 2009 Çarşamba

YENİDEN MODA OLDU




Ekranda gördüğünüz yeleği çok uzun zaman oldu dikeli...Yelek 1 arkada 12 tane önde olmak üzere 13 düğmeden oluşuyor.Bedene oturtmalı,arka 3 parça,ön 4 pens'ten oluşan şık bir yelek...
Her şeyi tabiki saklayamayız ama çok sevdiğimiz ,vazgeçemeyeceğimiz giysileri saklamakta bir sakınca yok sanırım.Günümüzde çok moda olan yelek dolabımdan çıktı ve benimle beraber nefes almaya başladı.
Beni şaşırtan eski modellere dönüş olması!Yeni tasarlanan giysiler daha önceden modası geçmiş modeller.Eminim hepinizin dolabında bir yelek vardır,belkide daha çok. Ben çok severek taşıyorum bu giysiyi...
Bu yeleği ne zaman görsem rahmetli (Barış manço) gelir aklıma...Düğme'lerinin çok olması nedeniyle, çok sevdiğim bir sanatçıydı kendisini halada çok severim. Nur içinde yatsın!
Bu yeleğin bahanesiyle 1 FATİHA 3 İHLAS okuyalım bütün ölmüşlerimize...
Bağışlarken içinde (Barış manço)da olsun...Şimdiden ALLAH kabul etsin...
Sevgiyle kalın...
ŞANSLI

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Çanakkale,
Geçilen Sırat
Çanakkale,
Kurtuluşa berat

Çanakkale,
Küfre kale
Çanakkale,
Tevhîd ile

Çanakkale,
Dillerde tekbîr
Çanakkale,
Allah bilir.

Çanakkale,
Düşmana çekilen set
Çanakkale
En görkemli şehadet.
Çanakkale Şehitlerini Saygıyla Anıyoruz..........

kkkk dedi ki...

Çok hoş gerçektende yelek ama benim en çok gömleğin rengi hoşuma gitti.

Bursada Moda dedi ki...

Yelek gerçekten hoşmuş. Söylediklerine katılıyorum kesinlikle eskiye dönüş var herşeyde. Bu arada Barış Manço öldüğünde çok üzülmüştüm, çok ağlamıştım. Allah rahmet eğlesin :(

tasarım mekani dedi ki...

Ayy bu yelegi yanina gelince bana gostermelisin SANSLI. Ilgimi cekti.. sevgilerimle, medinem

Zehra Fındıklı dedi ki...

Ellerinize sağlık...

Butikpartim dedi ki...

Yeleğinin modeli çok hoşmuş Şanslı.Pile,düğme ve arkadaki bağcık ayrıntıları,yeleğe hava katmış.Güle güle giy :)