Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

28 Eylül 2009 Pazartesi

2010 moda trendinde neler var...





Kaynak

Kis koleksiyonu artik magazalarda gozukmeye basladi. Siyah, fluo pembe ile fistik yesil 2010 yilinin sicak renkleri.

Siyah, siyah.. Bu kis yine yerini aldi. Siyah kadife, seten ve deri gibi parcalar grafik baskili olarak duzenlenmis. Siyahin kiyafet tertibi Micheal Jacksonun moda efsanesini andiriyor. Ayrica parlak taslarda kumaslara islenilmis. Kisin pariltisi gozukuyor :))
Medinem

4 yorum:

e.esma.albayrak dedi ki...

moda cok ciddi bir iş genelde tasarımcılar birbirleriniz ürünlerini beğenmezler
12 yıldan beri tasarım yapan biri olarak bende aynı şeyi düşünüyorum herkesin çizgisi farklı ama alttaki türban modelleri tam benim çizgilerim çok beğendim....

KelebekGibi dedi ki...

Bu yil deri cok moda olacagi kesin bugün kiyafet bakmaya ciktim deri pantalondan etekten elbisesinden yeleginden tut herseyini gördüm...
Ama kendim sevmiyorum, sadece bir elbise güzeldi deride kullanilmisti elbisenin belirli bölgelerinde ;)

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Canım,güzel sözlerin için teşekür ederim..önceleri kışın koyu renkgiysiler vardı zaten kış soguk hava malüm içimiz sıkılırdı amma şimdi öylemi cıvıl,cıvıl bence iç açıcı olmalı kışlıklar paylaşımın için sağ ol.sevgiler.A.E.O

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım yine bana ne yakışıyorsa onu giyecek gibi görünüyorum.Ama renkleri alacağım tabiki içinden.Öptüm çabuk gel...