Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

16 Eylül 2009 Çarşamba

saglikli aperatif


Bitti aha bitiyor.. Ramazanin sonu yaklasiyor
Geldi aha az kaldi... Bayramda tum evler nese ile dolsun
Ikram olarak degisiklik aperatif... Ne olsun? Saglikli beslenme olsun :)

Eee.. hadi bakalim bu cok az vaktimizi alacak!
Ufak domatesleri (charleston) alip ortadan ikiye bolun.
Taze mozzarella, keskin kokulu sirke ve baharatlar (karabiber, pulbiber, sumak gibi) sosun icinde bekletin. Bana gore karsi konulamaz bir meze oldu. Ha birde taze feslegen veya maydanoz ekleyin.
Sofranizda guzellikler eksik kalmaya:)

Sevgiler medinem

9 yorum:

cansudere dedi ki...

canım cok hoş bir fikir kandilimi kutlamışsın cok teşekkür ederim beni unutmadıgın için biraz geç olacak ama senınde kandilin mübarek olsun sevgiler canım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım bu ne hoş bir görüntü.
Yemede yanında yat.

sesiber dedi ki...

yemeye kıyılmaz bu güzelliği, bugün aldım cherry domates. yarınki iftarda deneyeyim.

e.esma.albayrak dedi ki...

çok şık bir sunum nasıl da güzellik katıyor
insan kıyamaz ki bunları yemeye...

Butikpartim dedi ki...

Hoş bir sunum olur,beğendim..Güzel paylaşım,denenebilir,teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Ramazan-ı şerif'in son Cuma'sı..

İbni Abbas radıyallahu anhdan rivayetle resulullah sallallahu aleyhi vessellem buyurdu ki ;" Ramazan ayının her gecesi iftar anında Allahu tealanın cehennemden bir milyon azatlısı vardır.Cuma gecesi olduğunda ise her saat başı hepsi de cehennemi hak etmiş olan bir milyon kişiyi azat eder."

Ey Rabbim ! Sen Affı seversin ,bizleri de affeyle.

Ehe dedi ki...

harika görünüyorlar hemde çok pratik...

eylül dedi ki...

çok hoş bir sunum beğendim :)

cansudere dedi ki...

samimi dostlugun sıcak yorumların için çok teşekkür ederim canım sevgiler..sende kendine çok çok güzel bak