Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

25 Eylül 2009 Cuma

Taburelere orgu





Gorsel Kaynak
Eski tahtalarla neler yapilmaz ki... Bu tahtadan tabureler rahmetli dedemin evini hatirlatti bana. Koyde gelen giden cok oldugundan yaz aylarinda findik bahcelerin arasinda elimeze alir otururduk. Bazen de soba basinda oturmak isteyen (genellikle birde ekmek kizartilirdi) kapardi tabureyi.
Uzerine orulmus ortuler pek de yakismis...
Haftasonu geldi ve icim kipir kipir. Sakin pazar aksamlari da oylemisin diye sormayin...:)) Cuma aksamlarini halandir cok seviyorum. Herkese guzel bir hafta sonu diliyorum.
MEDINEM

5 yorum:

cansudere dedi ki...

bayıldım çok güzeller özellikle üçlü olan taburelere çok cıcıler.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım çok güzel bunlar.Blogundan çok fikir alıyorum.
Seni öptüm.

Zehra Fındıklı dedi ki...

Şirinliklerine şirinlik katmış süper! :))selametle...

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

harika olmuşlar..ama özellikle örgü pufa bayılıyorum ben:)sevgiler..

Butikpartim dedi ki...

Harika bu tabureler,bayıldım.Çok güzel fikir..