Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

7 Eylül 2009 Pazartesi

Anne ve baba adaylari icin kucuk mutluluklar



Bebekler icin hediye bakmak en zevkli alisverislerimden. Ufak suprizlerle anne ve babayi mutlu etmek beni de sevindiriyor. Her defasinda dusunuyorum nasil bir tema altinda isleyerek hediye versem. Ramazan sonrasi malumunuz ziyaretler ve hediyelerle hosca zaman geciririz. Herkes biri icin ufak bile olsa memnun edebilecegi seylere bakar. Beni az cok bilen bilir... Standart ve tipik alisagelmis hediyelerden kacar daha farkli seyler aranirim. Asagida goreceginiz fikirlerde bunlardan birkac tanesi. Kaynak
Kucuk torbaciklara seker yerine orulmus patik, digerine sapka, otekine emzik gibi seyler dizilip hediye sekline getirilir. Torbaciklari ayarlarken organze kumasi tercih edenlerden olurdum.

Bayram cikolatasini boyle bir kutuda hediye etmeye ne dersiniz... Kartondan kutu yapip yada hazir kutu alip bebek biblosunu yapistirin.
Kaynak
Yeni hamile olan anne ve baba adaylara kucuk bir armagan olsun. Pampers ve ayakkabi :)
Huzur dolu gunlere...
Medinem

7 yorum:

e.esma.albayrak dedi ki...

her biri çok cici:)))

fatma dedi ki...

aklınla zekana hayranım canım anne baba adayı yazdığını görünce hemencik koşup geldim hani torun geliyoya banada çok ilginç değişik sevimli hediyeler teşekkür ederim paylaşımına canım sevgiler

Asuman la dedi ki...

bayıldım zaten bu cicili bicili şeyler yüzünden yakında baran a kardeş gelicek :)
önümüz bayram bayramda şeker için gelecek çocuklar içinde bu tip şeker keseleri hazırlana bilinir

sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel fikirler bunlar.
Hayırlı sabahlar...

cansudere dedi ki...

cok ciciler bayıldım.

benden, bizden... dedi ki...

çok cicilermiş şahsen benibir anne adayı olarak pek mutlu olurdum bunlarla :)

Butikpartim dedi ki...

Küçük ama şık hediyeler çok kıymetlidir benim için de.Sunum,paket,ilginç fikirler benim de hoşuma gider.Paylaşım çok hoş,teşekkürler..