Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

7 Eylül 2009 Pazartesi

Farkli desenli sandalye kaplama


Kaynak
Eski beyaz tonlu sandalyeler biraz nostaljik kactigindan evin havasini degistiriyor ve her koseye yakistirabiliyoruz.
Artik zamani gelince de nereye koysak yada hangi odaya yakistirsak diye yerler aradigimiz da olmuyor degil. Cogunlukla bahce yada balkonda yerlerini aliyorlar yada ikinci el dukkanlarinda.

Ikinci el dukkanlarina vermeden once bir dusunelim :))

Bebek, cocuk odalarina da uydurabiliriz. Serit ve cicek desenleri karma kullanarak sekillendirilmis bir model hos duruyor oldugunu goruyoruz resimde.

Benden biraz notlar...
Bu zamanlarda bir turlu bloguma adapte olamiyorum. Sanirim tatil cok tatli geldi bana ve olmam gereken ritime giremedim:) Beni motive eden arkadaslara tesekkur ediyorum. Kedicik yorumunu okuduktan sonra hemen bir post ekledim...
Medinem

5 yorum:

kedicibasi dedi ki...

sandalye de tavşancık da çok güzel.Annemin balkonunda var eski ahşap bir sandalye.küçüklükten beri onu değişik şekilde yenileyip tekrar eve almayı çok istemişimdir.
Arada oluyor böyle. Birşeyler yazasın gelmiyor bloga.Bende de olur.Bazende yazasım gelir konu bulamam:) sevgiler...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım hayat devam ediyor.Çık artık şu tatil modundan dön aramıza artık dön!Bu aradada öpüldün farkında değilsin.
Sevgiyle kal...

Butikpartim dedi ki...

Biz bu tatil moduna beraber girdik,çıkamıyoruz:)E çıkalım artık amaaa:)))

Damak Tadı dedi ki...

Arada olur böyle..önemli olan sağlığınızın yerinde olması..

Sandalye kaplama fikri çok hoş..Paylaşımın için gönlüne sağlık canım..Hayırlı iftarlar..


Sevgiler..

Zehra Fındıklı dedi ki...

ÇOK GÜZEL DE YAPABİLENE!:(