Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

4 Ekim 2009 Pazar

Kullanilmayan parcalar/danteller

Kaynak

Sweet Paul’un “crafty project” altinda yaptigi calismalardan birkac ornek sergiliyorum. Geri donusum projesi adi altinda toparlayabilirim. Kendisi kullanilmayan ortu parcalari yada dantellerden cesitli urunler yapmis. Perde (tul) alti susleme, sal ve lamba ortusu goruyoruz. Ben sevdim…

Bizim evde de dolu cunku ve dusunuyordum ne yapabilirim diye. Bir zamanlar masalarin ustune dantelli ince kumas karisimi ortuler cok modaydi, yada ablike. Bende degerlendirebilirim. Resimde tulun alt kismina parcalari serpistirerek kirlentlerle uyum saglamis.

Hayirli pazarlar…

Medinem

10 yorum:

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

ev dolu dantel..canım annem yapmış ama yeni hazır olanlardan kullanıyorum..yine değerlendirebilecek o..iyi oldu bu fikir..sağol canım..

e.esma.albayrak dedi ki...

tül ve krlentin uyum içerisindeki şıklığı harikaaa

nohut oda dedi ki...

bir ara kırmızı minderde buna benzer birşey vardı kanepeye uygulama yapılmıştı kedi tırmığı,leke gıbı zedelenmis yerlere uygulanabılır.Ama bunlar cok daha sık tasarımlar olmus...

Fikir İşçisi dedi ki...

hayırlı pazarlar canım, ben böyle değerlendirmeleri başkalarında görünce çok beğenebiliyorum ama kendim yapınca o kadar hoşuma gitmiyor nedense :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım bunlar harika tasarımlar.Çok çok beğendim fikir aldım.Sağolasın canım.
Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

güzel bir fikir aslında bi kenara yazayım teşekkürler canım

havvanur dedi ki...

çok şıklar ama bunları yapmakta beceri ister sandıgım dolu dantel ama kızlarıma saklı:)))

Damak Tadı dedi ki...

Tebriğin için çok teşekkürler canım..Daha iyileri sana olur inşallah..


Görüntüler yine beni çok cezbetti..Harikasın..!


Sevgiler..

Butikpartim dedi ki...

ÇOK İYİ FİKİR GERÇEKTEN..BİRÇOĞUMUZUN EVİNDE VARDIR KULLANMADIĞIMIZ DANTELLER..PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER..

cansudere dedi ki...

çok güzel ama dantel nedense benı itiyor. kullanumı güzel ama ütüsü falan zor diye hoşlanmıyorum acıkcası başkasında gördügümde çok hoşuma gidiyor. benim çeyızımdede var kısmet olurda bırgün evlenirsem kullanmam galıba.