Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

5 Ekim 2009 Pazartesi

Sevgide kararli olana...

... İman sahipleri ise Allah'a sevgide çok kararlı ve taşkındır... [Bakara:165]

Bezm-i elesten mestolup geldim, ben bende oldum hünkar-ı aşka
Evvel aldandım pek kolay sandım, yandıkça yandım ben nâr-ı aşka
Beni sev ki sende olayım, seni sevdim BENDE oldun! Kulun Allah'ı sevmeye gücü yoktur.
Allah kulunu sevince kul âşık adını alır.
(Hz. Mevlana)

Dertsiz birakma beni Ya Rab... Ask derdi ile yanarak sende bulayim muhabbeti...
Medinem

Dilsiz ve dudaksiz bir sekilde ruhunu diri tutanlar icin TIKLAYIN...

2 yorum:

birdüyahayal dedi ki...

Bu huzur deryası ,bu aşk dünyası..öyle bir aşkki ne ölü yürekleri canlandırıp Allah diye inletir...Allaha emanet olun..

Dilşâd dedi ki...

Rabbim bizleri ona yakınlaştıracak sevgi ile donatsın ...