Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

17 Ekim 2009 Cumartesi

sirin kiz odasi




Sanki prenses yada Barbie bebek odasi gibi.... Uygun boyalar, kumaslar ve ton renkleri bir araya gelince sirin bir oda ortaya cikabiliyor... Pencere perdesi degisik modelde durmasi nedeniyle hos geldi. Dikis bilmek ne hos dedirtiyor odanin dekorasyonu. Patchwork yorgana baksaniza efendim! Onu bile hesaplamislar renklerin uyumuna...
En son resimdeki beyaz hasir sepetin icine kumas kalip da gozden kacmayan inceliklerden.
Evinizde hasir sepetler varsa, boyayabilirsiniz!...

Medinem

11 yorum:

masumkardelen dedi ki...

Çok şirin bir oda olmuş.İnsanda yaratıcılık ve beceri olunca böyle güzel şeyler çıkarabiliyor ortaya..

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

ay çok güzel bu.böyle şeker şeyleri gördükçe insanın çocuk olası geliyo.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Medinem,her şey ama her şey bayanlara ister büyük olsun ister küçük;üretim yalnızca bayanlara beyler için fazla seçenek yok gibi.. sayfama bakmayı unutma son modelleride yayınladım iyi gezmeler.A.E.O

esma dedi ki...

ayy cok cici bu oda sultan makamı gib:)

Fikir İşçisi dedi ki...

bir kız çocuğunun odasında kullanılabilecek en güzel renkler kullanılmış bu odada.Bende kızımın odasında turkuaz ve krem renklerini kullandım çok güzel oldu:)
sevgiler...

halime dedi ki...

şeker gibi oda...sevgiler

icimdeki yolculuk dedi ki...

gerçektende çok şirin kız çocukları pembeyi çok seviyorlar nerde kız görsem hep pembelere bürünmüş:)

Lilian Janine dedi ki...

This room is a dream! How sweet!!!

Dilşâd dedi ki...

Selamlar Medinem..

Çok güzel, çocuk olası geliyor insanın..(:

meltem dedi ki...

ya bana ne ben kendime isterim valla böyle bi odayı:)

cansudere dedi ki...

kız çocuklarının herşeyleri şirin cıcılı bicilı yaa harıka.