Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

18 Ekim 2009 Pazar







Okul sonrasi "sosyal faaliyetler"catisi altinda okulumuz ogrencilerimize aktiviteler organize etmektedir. Bunlardan birtanesi de aksesuar taki yapimi kursu.
Maalesef ben katilamiyorum ama her kurs cikisi ogrencileri yakaliyor soruyorum neler yaptiniz diye. Oyle merakliyim ki :)) Birseyler uydurup lokalin ordan gecip duruyorum kafami cama dogru uzatarak. Zurafa boyunlu olacam neredeyse :)) Kurs hocasini rahatsiz etmek istemedigimden oluyor bunlar.

Bu olaya medinem ne kadar dayanabilir sizce :))) 3 kurs... 4. kurs artik cat kapi yaptim ve daldim iceri... Selam, merhaba, nasil gidiyor... derken basladim resimlemeye:)) Bana gore pek de becerikli eller var. Cok degisik calismalar yapiyorlar. Boncuklardan kupeler, yuzukler, deriden suslu bileklik, keceden takilari koymak icin canta, vs.
Ogrencilerim merakla bekliyorlar simdi ben ne zaman blogumda resimleri yayimlarim diye... Buyrun bakalim, hunerli marifetlerinizi izleyin, tum dunya izlesin :))

Dipnot: Bazi calismalar bitmeden resimledim, o yuzden kusura bakmayin olur mu?.....
Medinem...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Size kolay gelsin harika güzellikler çıkarıyorsunuz.

Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ne güzel bir paylaşım...
Kolay gelsin bol katılım olur inşlh...

şirinem dedi ki...

çokta güzel yapmışsın ne güzellikler bizimle paylaştığın için teşekkürler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Minik eller ne güzel şeyler yapmışlar.
Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler...

cansudere dedi ki...

ne kusuru canım benim . çok güzel faliyetler yapmışsınız sevgiler...