Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

13 Ekim 2009 Salı

Mimler altinda muhabbet...


Tatesal arkadasimizin yeni bir mim hazirlamasi ve deger verdigim blog arkadasI Cansudere'nin beni hemen mimlemesi nedeniyle simdi klavye basimda bu satirlari tiklamadayim:) Post'un basligini once dusundum ne koysam diye ve aklima muhabbet geldi. Ben genelde yazi yazarken sanki bir gunluk yada "tekil" seklinde yaziyormusum gibi hissediyorum. Chat dunyasinda karsilikli sohbetlesirsin, tanisirsin falan... Bizde blog camiasi olarak mimler sayesinde muhabbetlesiyoruz. Seviyeli ve sinirli bir cercevede. Mim olayini da bu yuzden seviyorum.

1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi???

Gul, gul ve yine gul!

2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz??
- Tamamlamam gereken bir isim var, en kisa zamanda olmasini arzuluyorum.
- Anne olabilmek
- Kendime ait bir anaokulu acmak :))) tatli tatli bunun hayalini cok kurarim...

3-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz??
En sevdigim 3 huy sunlar:
Sevdiklerime karsi toleransli olmak ve gurur yapmamak (hayatimi kolaylastiriyor)
Sevdiklerimle elimde ne varsa paylasabilmek
Son olarak da yardimlasmayi seviyorum
En sevmedigim huylar:
Deger verdigim birinden yanlis hareket veya olmamasi gereken davranis gorunce susuyorum. Onu kirmamak icin...
Istahli olmayi sevmiyorum... Bu hep bana sorun yasatiyor. Bazen komplekse bile giriyorum:) Istahsiz olan ve tabakta catal sallayanlara ozeniyorummmmmmmm :)))
Vee... Sabirsizim, cok aceleciyim. Bu da beni kimi zaman strese koyuyor.

4-Gıcık olduğunuz 3 hareket;
Kesinlikle cok gicik oluyorum trende, otobuste veya baska bir toplu tasitta karsimdakilerin burnunu karistirip sonra onu hap gibi yapip agzina sapirdatarak goturmeleri... Yasadigim ulkede bunu cogu kez goruyorum. Hattaaa bu sabah arabada bile gordum. Benim onumde duran adam lambalarda beklerken hareketlerinden belli oluyordu.. eggggssssss... Bunu dusunmekten simdi baska bir hareket aklima gelmiyor. Bu yetiyor!

5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay?
Rahmetli ananemi kaybedisim... Sanki o gun arkamdaki duvar yikilmisti. Son zamanlarinda hastaydi ve ben uzuluyordum. "Sana bir sey olursa hep hayatim boyunca aglayacagim" demistim. Rahmetli ancak 2 hafta kadar aglayabilirsin demisti. Gucum hungur hungur aglamayi ancak 1 hafta dayandi. Hep aklima gelir... Acisi yoklugu kalbimde. Her zaman duaciyim rahmetliye.
Rabbim kimseye kotu gun gostermesin ve hepimizin yuzunu guldursun. Yolumuzu acik tutsun ve sevdiklerimizle bir eylesin... (AMIN)

Bende diger arkadaslarimi mimliyorum:
Gunce

Yazmadiklarim da baska zaman insALLAH... Herkesi bir anda yormak istemedim.
Sevgiyle... MEDINEM

14 yorum:

şirinem dedi ki...

seve seve kabul ettim canım

ebvatathemua dedi ki...

Dileklerinin tez zamanda gerçekleşsin canım.
Ananeciğine Allah rahmet eylesin,sevgiler...

cansudere dedi ki...

canım benim ,çok samimi cevaplar vermişsin.inşallah sende benim gibi anne olmayı arzuluyorsun bu hayalimiz gerçek olur.anecigini kaybetmene çok üzüldüm allah rahmet eylesin. toprağı bol olsun.rabbim bana annemle babamın acısını göstermesin.(amin)sevgiler....

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım güzel yorumun için teşekkür ederim.Hayallerinin gerçekleşmesini bende çok isterim.Yardılaşmayı sevdğini bilmezmiyim.Blogumu açarken azmı yedim başının etini.Allah razı olsun.Allah gönlüne göre versin birtanem.
Seni seviyorum.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım seni dahada yakından tanımak çok daha güzel:))

havvanur dedi ki...

tüm hayallerine inşaallah ulaşırsın

Adsız dedi ki...

BENDE NE ZAMANDIR MİM YAPILMIYOR DİYORDUM , COK TESEKKUR EDERIM , SEVE SEVE CEVAPLAYACAGIM SORULARI , SENIN CEVAPLARINDA COK GUZEL, AYRICA BENDEN DE KOCAMAN BIR AMIN, SEVGILERIMLE.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Medinem,mimi cevaplandırdım tşk.Ananene RABBİM,rahmet etsin ,mekanı cenneti ala olsun ,dualarımla isteklerin en hayılı şekilde gerçekleşmesi nasip olsun;Hayat hep yüzüne gülsün,yolun bahtın güzelikler olsun AMİN.öptüm canım.A.E.O

Işıl dedi ki...

MİM LER MİMLER ....

TATESAL dedi ki...

Canım ne güzel cevaplar vermişsin öyle,sağol....
Ama burun karıştırma meselesi iğrenççççç...Iğğğğğğğ,midem kabardı....
Sevgiler....

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

canım seve seve cevabladım teşekkür ederim benide secdiğin için tüm hayallerin gercek olsun inşallah anneciğine rahmet diliyorum sevgiler

kardelen dedi ki...

Sevgili medinem gerçekten çok içten ve samimi cevaplar. Bende en kısa zamanda cevaplayacağım sevgiyle kal...

biyasimadahagirdim dedi ki...

cevaplamaya çalıştım ama pek başarılı değilim galiba bu konuda;)
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Allah rahmet eylesin ananenize:(Nurlar içinde yatsın.Tesadüfen rastladım bloğunuza çok güzel.