Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

31 Ekim 2009 Cumartesi

Bebek Gıda Dondurucu Tepsisi

Beaba Multiportion Bebek Gıda Dondurucu Tepsileri yemek zamani isinizi kolaylastiracaktir.

Kendi ev yapımı bebek mamalari küçük yemlere ayirabilip sağlıklı saklamak icin bir cozum...
Hava geçirmez plastik kapak taze aromalar, doku ve besin korumaya yardımcı olur.
Bu dondurucu tepsileri microwavable ve bulaşık makinesinde yıkanabilir ve iki canlı renkte mevcuttur: yeşil veya turuncu.

Bebeklerinize afiyet olsun!
MEDINEM

8 yorum:

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

çok orjinalmiş bunlar..ikincide deneriz artık:)sevgiler canım..

cansudere dedi ki...

bunları biliyorum çok güzel ve pratıkler sevgiler canım...

reyhanirenkler moda dedi ki...

çok güzelmiş canım bayıldım çok büyük kolaylık..

Butikpartim dedi ki...

Hmm hiç görmemiştim.Pratik birşey..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Aaaaa çok pratikmiş.Hepsinin kapağı bir anda örtülüyor.Bayıldım.
Sevgiler...

KEYFESEYRAN dedi ki...

bunlardan hiç görmedim bulursam kaçırmam harika şeylermiş galiba bunları bebekler büyüdükten sonra da et suyu yada meyve suları koyup dondurmak için kullanabiliriz sevgili medinem sağol

Unknown dedi ki...

Harika fikir çok kullanışlı paylaşımınız için teşekkürler sevgiyle kalın..

Unknown dedi ki...

Fikir çok güzel,şu kek kalıplarınada olur mu bu,olur gibime geliyor
sağol canım,sevgiler