Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

20 Ekim 2009 Salı

Teknik calismalara devam







Bu seferki teknik dersimizde saglam bir bina nasil insa edilir ve ne tur profiller kullanilir diye islenildi. Profiller uzerinde tek tek deneyler yapildiktan sonra ogrenciler iskelet insaati uzerinde resimde gordugunuz calismalari yaptilar.
Kagit yirtilabilen bir nesne ama kagittan profiller yapilirsa pekala saglam olabilecegini gorduler. Dersin bir cok asamasi var... Asamalari tek tek bloguma yazmayi dusunmuyorum. Zaten ders plani elimde. Resimledim cunku ileride isime yaracagina eminim.
Malzeme olarak bir yigin kagit, band ve makas. Hepsi bu kadar :)
Kocamannn sevgiler...
Medinem

3 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çocuklar için ne güzel bir çalışma!
Sevgiler...

cansudere dedi ki...

canım benim çok güzel bir çalışma anaokulu ögretmenliği zaten çöpçülük gibi birşey. buldugun herşeyı her nesneyı saklıyorsun .çünki ilerde lazım olur degişik bir faliyet yaparım diye . ben öyleydim .

Tijen dedi ki...

Yaratıcılığı geliştiren şeyler öğrenmek de öğretmek de çok güzel bence.