Tik Tik yapin, aklinizda soru kalmasin...

15 Ekim 2009 Perşembe

kolay yoldan canta susleme


Gecen gun ders cikisi birseyler sormak icin yanima hanim hanimcik bir kiz geldi. Cok tatli bakisli, guzel yuzlu ve ince ses tonlu sercecik :) Kiz hosuma gidince bu sefer incelemeye basladim caktirmadan ve hemen gozume cantasi takildi. Duz siyah renkli bir cantaya gul sekli verilerek yuvarlanmis renkli kumaslar cantanin uzerine islenilmis. Resim cekebilirmiyim diye sorunca gulumseyerek olur dedi. Seni unutmayacagim sercecik ve resim icin tesekkur ediyorum...

Olur ya, zamaninda begenip aldiginiz cantalari ufak bir el dokunusu ile kizlara hos bir canta yapabilirsiniz.
Medinem

8 yorum:

sevil dedi ki...

Ne güzel fikir,tam genç kızların beğeneceği cinsten birşey olmuş.Paylaşım için teşekkürler.

Damak Tadı dedi ki...

Çok güzel bir fikir bencede..Sadece kızların değil bizlerinde hoşuna gideceği şekilde..Gönlüne sağlık canım..


Sevgiler..

cansudere dedi ki...

çok güzel ve şık sevgiler...

eyerhagu dedi ki...

valla çok hoş bir fikir çok da güzel duruyor sevgilerimle

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

canım mim sorularını cevapladım nihayet..çok teşekkür ederim..bu çantalar tam annemlik valla..onunda böyle tasarımları çoktur..alttaki patiklere bittim asıl..muhteşemler..

Birileri anlatsın dedi ki...

Her renkten gül takmış, istediğin kıyafetle giyilir valla ne güzel.

Bu arada şu botların yapım aşamalarını hala bulamadım, sadece patik şeklinde olanını buldum.
Aslında deneme de yaptım evde, kalın iğnem olmadığı için 3 tane iğne kırınca bıraktım dikmeyi. :))

eldivenlerim dedi ki...

böyle değişik şeyler güzel oluyor,
sevgiler.....

Pembe Tatlar dedi ki...

Harika bir fikir ...
Hayırlı cumalar canım...